Sunday, March 27, 2011

Day 3+4

Culmea, dupa x incercari am nimerit ciocolateria aia si chiar fura bune gogoselele lor luni si subtire si bine-inteles foarte generos calorice. Ciocolata lichida e ca un fel de sos in care nu-mi dau seama ce cuvint ar trebui sa folosesc uel bagi gogosica si maninci asadar aluat cu ciocolata. Terminasem gogosile, mai aveam zeama:-), am baut, ce gust ciocolatos! :-)

Dimineata luasem pentru mine de la starbacs o ciocolata calda si am protestat singura ca de ce se cheama asa si sigur nu e prima data cind ma gindesc la asta, ca eu ma astept la un gust de ciocolata intens, doar ca in forma lichida si calda, cind colo e doar o cacao calda!!! Ei, chestia de la Chocolateria San Gimes la urma a fost ca un sirop gros de ciocolata, buuuun!

Iar la El Corte Ingles dupa iaurt, ba chiar m-am aventurat sa-mi iau editia spaniola a revistei de birfe cu vedete In Touch din care culmea chiar inteleg muuuult (ca au si un vocabular care l-ar face pe Marquez sa plezneasca de invidie, ce mai!) si culmea si mai mare, aici costa 1,5 eur si in nemtia 1,8!!!

ia: ñ¡'纨¨ o ce semne speciale au si astia:-)

Cica merem acasa la siesta, doar ca destul de aproape de hotel ochisem un magazin cu pantofi redusi si din una-n alta, dupa x ezitari si-o vizita la hotel sa-mi iau sosete mai subtiri, mi-am luat doua perechi de pantofi de piel care ma cam string si sper sa se lase (sint incaltata chiar acum cu o pereche, dar ma schimb imediat, nu vreau sa exagerez) si una de sandale care chiar imi vine bine, ce chestie. In fine, daca nu ma descurc cu mergatorii, i-i pasez Angelei, care are piciorusul olea mai fin ca io.

Deci adio siesta, ca se facuse tirzior, am halit in camera ultimele resturi de cirnataraie, somon si brinza si-am purces usurel spre concertul Roger Waters, care a fost pretextul vizitei noastre aici. Sper ca folosesc corect pretext.

P. a masurat el pe harta 2 km, lejer pe jos. Doar ca 2 km in fantezia lui sint cam mmm ia sa imi dau in google maps, ca sa-i iau capul imediat (a ramas ranit la hotel, ranit de atitea marsuri zilele astea) hm 3,7 km, mi s-au parut 8 km! Daca n-am mers pe Goya pina mi-au iesit ochii si era atiiiita lume, vai, e plin ochi de oameni Madridul asta, da plin ochi, nu asa!

In fine, ne-am ratacit fix inainte de-a ajunge la sala de concerte, ne-am dumirit, am recuperat biletele cu maaaari emotii, am intrat, ba chiar am strecurat fraudulos o cutie de suc, pe care am vrut s-o scot din rucsac s-o beau in timpul controlului, dar n-am mai fost cazul.
Mi-am luat tricoul pe care cu mindrie il port:-) si m-am relaxat, gata, sintem inauntru, nu se mai poate intimpla nimic rau. Lejer o bere mare si una mica: total 13.50 eur! Oaaaaaaaaaaaat??? Uel, da, o bere mare costa 10 eur si i se zice mini de cerveza, nu m-am prins care-i smecheria, dar nu mi-a placut de nici un fel.

Dupa vreun ceas a inceput concertul, despre care nu vreau sa scriu prea mult, mai precis deloc: doar la capitoliul nemultumiri: bine, mai Roger, da un ecran pentru aia mai miopi nu mergea? Ca din partea mea poate ai facut pleibec tot concertul si nu prea am avut cum sa-mi dau seama! Mi s-a parut destul de nasol sa dam peste 100 de eur pe un bilet si sa vedem o silueta care parea rockerista...
Si sala nu e ideala, aerul conditionat nu grozav, x tarani au fumat, fapt care m-a facut sa-mi fac un chil de draci si cozile la baie erau de risu plinsului, eu n-am reperat decit un grup de toalete, la demoazele 6 bucati, hai sa fim seriosi.
Da m-as mai duce o data! :-)

Cind am iesit, ploua in draci, am mers cu cirdul spre metrou si cred ca l-am luat pe ultimul care a plecat de la Goya plin ochi si culmea s-a mai umplut pe traseu!! Am coborit la Santo Domingo, era cam 1 jumate cred, orasul era plin, noi am mers direct in camera, desi ne era vag foame, dar eram prea frinti.

Dimineata pe la 10 si un sfert (s-a schimbat ora) am purces spre Rastro, la talcioc. Initial nu mi s-a parut cine stie ce, dar de fapt e impresionant, mi-am luat niste timbre :-) si niste insigne (ultimele de la o tanti elvetianca).

A, cind am ajuns la hotel in prima zi, la receptie, P. mi-a aratat pe jos o pastila. Ieri la concert la toaleta in cabinuta mea era un fel de fard patrat micut si vreo 3-4 feluri de pastile, dar vreo 6-8 pastile in total, pe jos. La a doua vizita, toate pastilele erau imprastiate pe jos peste tot. Dat fiind ca eu drogurile mai slabut, nu imi imaginez cumva ca e posibil sa fiu inconjurata de oameni care se drogheaza (nu spun ca am fost, ci ca nu imi imaginez!), P. e sigur ca era destui care consumasera o substanta sau alta aseara macar.

De la talcioc am purces spre Prado, am dat de-o manifestatie cu Libia/Siria democratica, P. a facut misto de ei inocent, mie aproape mi-au dat lacrimile. Prado, intrarea 8 eur, ca niste tarani n-am vrut sa platim pentru ca stiam amindoi ca duminica e intrarea gratuita. Am aflat cu greu ca de la 17 la 20 e asa, asa ca trebuie sa incheie asa zisa jumatate de ora care s-a facut spre 36 min acum...

De acolo am mers spre Hard Rock Cafe, pe la Plaza Cibeles, unde s-a umplut cardul cu fotografii, cardul de rezerva surpraiz surpraiz era deja plin, am sters o groaza, Hard Rock Cafe f misto, am stat vreo 10 minute pina am primit o masa, n-am luat suveniruri, nici n-o sa luam, ca suvenirul meu e, dupa ce-am mincat niste chestii okeish la niste preturi de-ti sarea caciula x metri, o perechi de blugi minunati udati pardon pina la chiloti de P. care s-a gindit sa stearga masa si mi-a turnat jumate de pint (?) in poala!! Am luat taxiul, am facut un dus in hotel, iaca-ma la icafe si purced inapoi in hotel, prima oara am plecat fara haina de ploaie, era ditamai soarele, acum ploua cu vint. Cit de misto! :-)

Miine decolam spre Barcelona! Poate fi Barcelona mai faina decit Madridul? Mi-e greu sa cred, dar ma tem ca se poate! :-)

4 comments:

  1. Te temi bine! nu pricep daca faci live blogging sau amintiri dar iti doresc sedere placuta la Barcelona.

    ReplyDelete
  2. Barcelona e mai frumoasa decat orice altceva, dar si Spania e mai frumoasa decat permite legea :))

    ReplyDelete
  3. :))) Si White Noise nu ne scrie dupa niste churros muieti in ciucalata:)

    ReplyDelete
  4. Monica,
    a fost minunat şi în Barcelona! Ţi-am scris în postul următor că relatam de la faţa locului, de aia şi atîtea typo-uri, pe care încă nu le-am corectat şi nici nu ştiu dacă o să le:-). A, şi n-am folosit diacriticele. :-)

    white noise,
    perfect de acord cu tine. Dar şi Madridul m-a atins teribil la inimioară.

    Monica,
    :-)
    churros cu ciocolată de la stadion erau deja glazuraţi, ăia de la San Gimes au fost maaaai buuuni!

    ReplyDelete