Saturday, April 30, 2011

Schnapszahl

Helău helău, sînt eu Petrică:-) pozele vin, cum să nu, da' să scriu şi-o vorbuliţă în apărarea mea: de marţi sîntem singurei, asta înseamnă că musafirii s-au întors pe la casele lor şi da, mi-a fost cam greu cu casa plină să mă concentrez pe mai mult decît reproşuri cum mi-am lăsat eu cititorii fără material artistic. :-)

Schnapszahl înseamnă pe germană de-a dreptul mot-a-mot număr pentru şnaps, adică o cinzeacă o tărie un ceva. Mai precis am împlinit 33 de primăveri şi Angela mi-a comunicat a Schnapszahl, eu adică cum? Ă, adică aşa se zice, chiar şi la alimentară, dacă faci cumpărături de 77,77 euri etc. A, sînt nelămurită, dar mi s-a zis asta sau vîrsta lui Iisus.

Ascult de aici Arabic Groove şi am toate cd-urile de pe pagina aia:-), Acoustic Arabia din Madrid!, restul primite acum la aniversare de la P.

Bun, deci nu mă mişc de aici pînă nu apar cu primele poze din concediu, am zis. Mă rog, asta dacă nu leşină internetul, computerul sau OMG chiar eu. :-)

Ştiu, am mai zis, pardon.

Sper că aveţi o primăvară ultra mega super! (pe ym aveam mai devreme două prietene una sub alta cu statusuri amuzante, Alina (Constanţa) zicea (mai zice) "frig, frig, frig.............. :(" şi Ana (Bucureşti) avea parcă "soare"! :-))

No comments:

Post a Comment