Saturday, April 9, 2011

The scrapbook! (part 2 şi ultima)

Pînă nu uit, am reuşit în sfîrşit să răspund la toate comentariile din trecut :-) (bun, din trecutul spaniol, mai departe nu m-am mai uitat). Scuze de întîrziere şi mulţumesc.

Ziua Gloriei, serbată întîi în crîşmă şi-apoi la disco


şi-apoi acasă, a doua zi (sau seara)


informaţii amuzant formulate despre Hale, poza cu burta e o vedere care zice că am cele mai multe riduri pe burtă (sau cam aşa ceva)


se continuă în acelaşi stil, plus dovada cu Hale mîncînd îngheţată cu cartofi prăjiţi (!)


Castelul prinţesei în Bad Homburg (am locuit în aceeaşi casă, în partea dreaptă, nu se vede în poză, Hale s-a mutat acolo după ce am părăsit noi centrul spre o zonă mai liniştită :-) )


încăperile princiare


în 3, pagina asta mi-a plăcut mult, cum i-a venit Gloriei ideea să aranjeze pozele, care nu erau cine ştie ce reuşite şi-a ieşit fain, zic eu


prin Frankfurt


o sîmbătă relaxată


idem


ultimele două imagini din setul următor sînt aşa:
1. dacă te răzgîndeşti şi te întorci, o cameră primitoare te aşteaptă mereu, pregătită pentru tine
2. pinguinii sărind în apă au toţi nume, numele noastre :-)


Belinda, x-plă campioană, bruneta, şi Angel, cîinii Gloriei


tiramisu la castel


tot la castel


alte urări


idem


clubul danţant în care mergeau fetele


nu cunosc, nu doresc:-)


încheierea


Între ultimele două poze, mai erau cîteva pagini goale, unde urmează să fie puse pozele făcute în ultimele două zile:-)
Cîndva...

Cu puţin noroc, urmează Spania! Noapte bună, vă mulţumim pentru atenţie, parcă aşa se încheia telejurnalul cîndva.:-)

3 comments:

  1. Christos A Inviat! Vio, sa ai un Pasti linistit si imbelsugat!

    ReplyDelete
  2. Hristos A Inviat Vio, hai la o cafea si pe urma pofta buna!

    ReplyDelete
  3. Adevărat a înviat! :-)

    Sărbători fericite tuturor care mai veniţi pe aici şi familiilor voastre! :-)

    ReplyDelete