Friday, December 30, 2011

Diferenţe

Aho, aho, sper că aţi petrecut sărbători fericite şi vă urez La Mulţi Ani 2012! :)

Moşul meu a fost deosebit de generos şi mi-a adus printre multe multe alte chestii, un nou aparat de fotografiat, un Nikon foarte şmecher, pe care foarte sincer nu prea ştiu să-l folosesc şi probabil că sînt cu el ca o tută care face poze la apus cu bliţ:) (doar că am reuşit după lupte îndelungate să scot bliţul).

Mai jos cîteva poze de la Crăciun, mai precis prima zi la mătuşa lui P., ultimele două de la tatăl lui P., de luni.


cele mai drăguţe şosete peste ciorapi de pirat:>



eu în rochie OMG, o rochie care acum x ani era fix ca un sac şi acum abia-abia am tras-o peste burtă şi a trebuit să dau din nou nişte răspunsuri despre în ce lună sînt. în plus, am purtat-o şi marţi la balet la Lacul lebedelor, unde am şi răcit, cred, pentru că acum strănut vîrtos etc. Acolo am jucat din nou cartea gravidităţii (inexistente), pentru că am intrat "ilegal" cu o sticlă de apă, ceea ce l-a jenat teribil pe P., plus trei covrigi, ca să ştiu o treabă (pentru că-mi era super foame şi eram patru, n-am vrut să mănînc ca o ţărancă singură, doar că ceilalţi doi rămăseseră în sală, eniuei, palpitant. am făcut un kil de firmituri de sare.)


habar nu am dacă a fost gîscă sau raţă, da' a fost bună!


muffins aduşi de P., făcuţi acasă, acolo a turnat doar ciocolată caldă pe ei:>


cel mai tînăr fotograf din familie (cu camera mea cea veche)


unul din multe momente artistice ale serii :-)



courtesy of P.


So, eu deocamdată n-am idee cu ce se mănîncă acest nou aparat foto. Am făcut poze şi cu cel vechi, unele din unghiuri identice, sînt foarte curioasă cum va ieşi comparaţia.

No comments:

Post a Comment