Saturday, August 18, 2012

Căldicele


De azi. Primele două făcute de P. Atrag atenţia că cerceii şi brăţărica se asortează minunat cu tricoul degradat :-) - sărind acum peste micul detaliu că sînt cu cerculeţe şi nu cu dungi. Şi nici măcar nu sînt un set, vai! :-)


Asta e o jucărie primită cadou de pisică de la ultimele noastre vizitatoare - din păcate se teme de şoricel sau oricum nu e în largul ei şi deocamdată e doar de decor. Ba chiar de sperietoare, l-am pus pe un fotoliu pe care nu voiam să se urce E Micuţa Miţimiţ şi parcă a funcţionat. I'm mean!


Pe dumneaei o mai ţineţi minte? Acum şi fără purici! :D


Sper că aveţi un sfîrşit de săptămînă plăcut şi o vară frumoasă!

3 comments:

  1. Iu'r priti, tu! Cerceii nu-i vad, da' te cred pe cuvant. Is invidioasa ca esti slaba, ca io-s cat "Milka" :D
    Jucarica ii cam scheri, asa ca o inteleg pe E Micuta Mitimit ca o evita. Nu-ti pui mintea cu soareci deșirați cand esti asa frumoasa, asa cum e in ultima poza, care-i buna de carte postala

    ReplyDelete
    Replies
    1. plus, am văzut că ai pus poze de la mare cu Dvs., care mi s-o părut că eşti fuarte bine!

      Delete
  2. oa Miki ce comentar plin de complimente ai scriiis! :-)
    puate pun un jpeg cu cerceii plus brăţărica :>
    jucărica e simpatică foc, tu, nu o fi cine ştie ce fotogenă, faţă de E Micuţa Miţimiţ care a ieşit răpitoare în ultima poză, sînt mîndră de opera mea. :-) Dar azi am prezentat o altă poză cu dumneaei la micul dejun (noi la micul, ea după:-)) ) şi mi s-a zis că are o figură înspăimîntătoare. Asta pentru cine n-o cunoaşte.

    Ah, după ce în ultimele 4-5 luni am consumat ca la 10 kile de seminţe (din păcate nu glumesc, punga e de 350 grame şi am băgat şi 3-4-5 pungi pe săptămînă uneori...) şi mi-am făcut curaj să mă cîntăresc de curînd, care n-a fost chiar cea mai bună idee... acum sînt şi la noi 150 de grade - ok, 33 doar şi m-am forţat să intru în nişte pantaloni scurţi vai de mineeee... am primit şi sfatul prietenesc să încetez să mai comentez că m-am îngrăşat şi nu mai încap în haine şi să fac bine să îmi cumpăr bulendre cu un număr mai mare... uel, nu vreau să recunosc!!!

    oa netu zice că aveţi 25 de grade la Iaşi, cam zgribuliţi!!! :D

    ReplyDelete