Sunday, August 19, 2012

După mine, potopul!*

Primele poze făcute după una din aversele de ploaie de sîmbătă, 28 iulie 2012. Nu prima, nu ultima. Ultimele două făcute-n pace azi-dimineaţă, duminică, 19 august 2012. :-) Toate sînt făcute de pe un pod (de lemn, acoperit, dar dacă plouă cu sete, e mai bună o haină de ploaie sau o cameră într-o casă :-). )

Pozelor 1, 2 şi 5 le corespunde poza 7 pe timp de pace.

1.


2.


Pozelor 3 şi 4 le corespunde poza 8 cînd se liniştesc ploile.

3.


4.


5.


6.


7.


8.


*Eu aşa am învăţat citatul ăsta, cu virgulă.

4 comments:

  1. Si io! Apres moi, le deluge! (Luichenz!) :D
    Acu, revenind la poze: nici nu-i greu sa treaca apa pi drum, data fiind cota nu prea joasa a paraului. Ala-i drum sau alee in parc?

    ReplyDelete
    Replies
    1. e un drum mmm drumeag, nu prea merg pe el în secţiunea aia, e aprox perpendicular pe drumul pe care am eu treabă de obicei.
      da, e piticot pîrîul, dar cînd vine apa mare:-) e destul de impresionant ce iese dintr-o băltocică :-)

      Delete
  2. mie imi plac pozele. E buna aleea aia de bicicleala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mersi, Arakelian. :-)
      e bună, chiar că, şi cică astea pe mal îs fără suişuri şi coborîşuri cine ştie ce:-). acolo cel mai des văd alergători (!) şi oameni ieşiţi la plimbare cu căţelul.

      ce-ţi mai fac vînătăile? :-)

      Delete