Monday, February 25, 2013

Brand new information(s) - introducing Lucy

O fo oke cuCăselu' la doctor.

Acu' pe lung. :-)
P. a stat azi acasă şi a sunat-o pe "fosta proprietară" (:P) a lu' Căselu', să întrebe de vaccinurile pe care le are Căselu' la activ. Sau mai bine zis pasiv, că de 22 luni nu a mai servit.
Programarea noastră era la 15:45, am ajuns acasă la 15:16 cu limba scuasă de la muncă > şi P. îmi zice că se străduie să prindă pisica. Eu: da' nu-i cam devreme? Doctora e aproape.
A, nu că mergem la Doamna Coroana, fosta.
Alei, mi-am zis, bietu' Căselu', după ce că nu s-a mai întors acasă la Doamna Coroana de bună-voie şi ne-a ales pe noi să-i dăm de mîncare, acu' o ducem cu forţa iar la ea, vai vai vai, după ce-a fost super cătrănită la ultima vizită la doctor, sigur după asta n-o să mai vorbească cu mine luni de zile!!!!
Bineînţeles că se afla sub pat, o băgase puţin P. în boale, l-am chemat la acţiune, ridicat patul, luat pisica pe sus cu multe vorbe de liniştire şi hai. Am mers, că e foarte foarte aproape.
În faţa cabinetului, de mega panică, domniţa a vomat în coş. :(
Întîi a apărut domnul. Aaaaa, pisica noaaaastrăă, de cînd i-a murit ei partenerul, n-a mai dat pe la ei. A, interesant.
Vine Doamna. Luuuucy, ce faci Lucyyy?!
Deci pe Căselu' o cheamă în acte nu E Micuţa Miţimiţ, ci L u c y!
:-)
Doamna a cules-o pe Căselu' în vara lui 2001 (!!!) de la un adăpost de animale, împreună cu sora lu Căselu', care este tricoloră şi locuieşte la Doamna. Nu e chiar la fel de panicoasă caCăselu', da' nici nu se prezintă cînd au musafiri, deci n-am văzut-o.
La început ele pisicile au fost foarte foarte terminate de frică, proveneau de la o fermă unde fuseseră vreo 20 de pisici, cine ştie în ce condiţii. Doamna a zis că i-a trebuit un an să se poată apropia de o pisică şi încă un an pentru cealaltă.

Bon, cam asta ar fi, Căselu' a primit două vaccinuri, peisajul din gură arată mult mai bine, i-a scos zgarda de purici pe care i-o pusese doctoriţa de acum 10 zile, a zis că e prea bătrînică pentru zgardă. Doamna a zis căCăselu' are cel puţin 13 primăveri, da' ea crede că mai mult. Foarte bine, să fie sănătoasă! :-)
I-am luat de la magazinul de hrănuri pentru animăluri nişte chestii pentru Pisicocăsei cu probleme la rinichi. O să-i mai facem analize ca să vedem dacă chiar are probleme sau poate a fost doar o infecţie. Şi trebuie să repetăm vaccinurile peste vreo două săptămîni.
Şi ne mai vedem, Doamna s-a bucurat căCăselu' are un acasă adevărat. Nu ne-a certat că nu ne-am dus pînă acum.

P. a vrut să-i dăm drumul din coş, să vină singură acasă, eu n-am vrut, aşa că am adus-o acasă, am deschis coşul, s-a fugărit oleacă, i-am deschis usa de la terasă, n-a fugit, a mîncat, am lăsat-o afară cît am fost la şopinc de păpică pentru ea.
Cînd ne-am întors, s-a refugiat în lada de la canapea, de unde torcea zgomotos. :-) Apoi s-a cocoţat pe fotoliu, mi-a toooors şi am mîngîiat-ooooo (deci ne iubim deja!!!), a venit cu mine la baie să-i dau apă şi, după ce-am gonit-o de pe canapea şi am mai tras o tură de alintături pe un scaun, tot pe canapea am descoperit-o, pe plapuma lui P., unde am lăsat-o să doarmă. :-)

De zioa lu Valentin (pe 14 februarie deci), la anestezia totală pe care a avut-o, Căselu' a făcut o groază de chestii:
-din cauza infecţiei crunte pe care o avea în gură şi în gît (cînd i-a deschis boticul, era plin de puroi şi de sînge, pardon :( ), doctora i-a scos toate rădăcinile din peisaj şi a mai rămas cu trei dinţi. Adică tot atîţia avea şi înainte, ăştia sînt buni, sînt canini...*
-i-a dat un antibiotic puternic care a ţinut mai mult zile, poate pînă în două săptămîni, dar îi scade acţiunea.
-i-a făcut radiografii, să vadă dacă n-a mai rămas vreo rădăcinoasă
-i-a luat sînge
-a periat-o complet
-i-a tăiat gheruţele**
-i-a curăţat urechile
Am uitat dacă mai era ceva.

>o las aşa, că sună bine :-)
*Doamna Coroana i-a zis lui P. căCăselu' avea dinţii mişto înainte. Acu' na, vîrsta ei, neglijenţa noastră, ne-spă-la-tul-pe-dinţi... (am super remuşcări!)
**Doamna Coroana a protestat, că dacăCăselu' merge pe afară, îi trebuie gheruanţele, dacă o fugăreşte fun Cîine (!), tre' să se cocoţeze în copac!

Iaca şi un mic l i n k despre titlu.


6 comments:

  1. Am intzeles, a fost o mare drama, ii doresc sanatate, dar are si ea o virsta, aibi rabdare cu dinsa.
    Bine ca ne-ai dat linku ala, ca ma si intrebam. Mi-a facut mare placere, bineintzeles ca stiam chestia, dar imi zburase de pe creer.
    Ce serial misto, si unele momente chiar geniale! Phoebe asta e totala, nu?

    ReplyDelete
  2. P.S. te duci la biole? esh' tare, petrecere frumoasa.

    ReplyDelete
  3. Vera, mersi de urările lu Căselu'.
    E colosal serialu', da, şi pe Fibii o iubexc pasional :-).

    A, te-ai uitat la poza pe zi cu Biolay (fincă am în producţie un post aici în care precizesc aspectul :-), mă duc, daaaaa!! mersi mult.

    ReplyDelete
  4. Nu te hartuiesc, da ai deschis CD-ul cu Biolay cado de la mine în decembrieeeeeeeeeeee?
    Daca vrei autograf, you need to!
    Aim stil shocked btw

    ReplyDelete
  5. Acu vad ca l-ai si pozat...

    ReplyDelete
  6. nu l-am, po' să-l deschid în faţa lui :-)
    m-an hotărît să mă duc la concert pe neascultatelea :>
    aim veri veri sorry că ej şoct :( s-a-ntînplat! an prefera' să-ţ zc adevăru! o fo o grejală? :)

    ReplyDelete