Sunday, March 3, 2013

Paris cu poze


Aş vrea să vă spun cu mîna pe inimă că voi posta multe multe poze şi voi relata fascinant peripeţiile mele prin Paris. Nu prea cred că se va întîmpla asta, dar!!! poate mă voi surprinde şi pe mine.

Poze făcute vineri seara (15.02.2013) cu micuţul Panasonic. Am ajuns la Gara de Est şi am mers pe jos (e foarte aproape) la Gara de Nord, să mă întîlnesc cu A. şi cu T., să-mi dea cheia. Am aşteptat vreo două ore, timp prea scurt pentru a ajunge la ei acasă fără stres (stresul de trece unii pe lîngă alţii, eu într-o direcţie în autobuz, ei în cea opusă, în metrou...), dar timp destul pentru a mă plimba din nou prin zona celor două gări.


Gara de Nord era plină ochi, de turişti/călători şi unele persoane dubioşele, vorbitoare de limba română. :-) Era foarte aglomerat pentru că rămăsese un tren de mare viteză în cîmp şi din cauza asta întîrziau cam toate trenurile. Şi alea care veneau, şi alea care plecau. Cu orele (sau cu jumătăţile de oră).
În poza de mai sus aveţi o statuie în stînga scării. Şi pe Julieta, normal. :-)


Gara de Nord cu norişori roz


Tot ea, cu mai puţini norişori


Pare a fi un hotel. :-)


Gara de Nord văzută de la capătul străzii... :-)


Probabil prima întîlnire cu biserica Saint-Vincent-de-Paul (link sub nume)


O faţadă în dreapta bisericii


Vedere din faţa bisericii


Biserica văzută din faţă


Nişte pîine cît casa. Pardon, cît juma' de om.

***

Mîine plecăm spre alte zări. Ne-ntoarcem pe 15. Sperăm să găsim Căselu' în stare bună spre foarte bună. Deocamdată am pierdut şirul vomelor din seara asta, sperăm să fie doar o indispoziţie... :-s
Rămîne tatăl lui P. şef de tură, să-i dea mîncare şi apă. Încă nu ştim dacă o să stea în casă sau sub terasă. Cum o să vrea ea...







3 comments:

  1. sa va fie de bine!!
    Superbe pozele.

    Si eu m-am plimbat pe acolo oleaca, dar fiind noaptea, nu am facut poze asa aratoase ca tine. Si imi ziceam, ca uite, si o zona obscura ca cea de langa gara are ceva de spus(pt arhitectura si istorie).

    ReplyDelete
  2. Vacanta frumoasa! Si profita cît mai mult de sot si de Italia, nu sta pe net, fa poze cel putin asa de faine!

    ReplyDelete
  3. iti multamesc si eu pt pozele cu gara, noi cand am trecut pe acolo ne-am grabit sa disparem cat mai repede din zona, n-am vazut absolut nimic. pozele sunt frumoase foc

    ReplyDelete