Friday, January 10, 2014

Noutăţi despre Căselu'

Am vorbit cu doctoriţa, Căselu' e ok, a mîncat puţină hrană umedă, ceea ce e un semn bun cică. Poartă un body, ca să nu se lingă pe rană. Rana/operaţia e mare, dar arată foarte bine. Are nu ştiu ce drenaj încă. Primeşte calmante locale din 6 în 6 ore, dar le reduc şi s-ar putea să le oprească de tot în curînd.

Probabil că mîine, în funcţie de durerile ei, o lasă acasă. Dacă da, ne sună între 16 şi 19 să vedem cînd să o luăm. O să ne dea body şi probabil şi guler şi medicamente să-i dăm noi. Calmante, antibiotic etc. O să trebuiască să meargă la control şi la nu ştiu cîte zile trebuie scoase firele. (10?)
Asta ar putea face şi stăpîna ei de aici.

Şi ieri, şi azi ne-au spus "e ok, luînd în considerare împrejurările".

Bun, deci noi ne-am mai liniştit. P. a sunat-o pe stăpîna, care a primit rapoartele de la clinică şi care n-a fost aşa de radioasă ca doamna de la telefon - sau mă rog impresia mea de la clinică şi impresia lui P. vorbind cu stăpîna - că nu ştie dacă a avut sens operaţia, adică să vedem, că a fost ditamai operaţia şi s-ar putea Căselu' să aibă super dureri => să nu se prea poată mişca cine ştie ce. Adică oricum noi nu ne aşteptăm să se apuce de dansat imediat cum vine acasă. În plus, cine ştie cît timp nu o să aibă voie afară, fapt care o va face cu siguranţă să sufere suplimentar, că ea e o pisică foarte plimbăreaţă.

Mai mult nu ştiu ce sa zic, noi sîntem destul de ofiliţi, ieri P. a fost foarte viteaz pentru că eu am fost destul de în butoi, dar mi-a zis că azi a vrut să-i povestească unui coleg de Căselu' şi a început povestea de vreo 4 ori, că îi dădeau lacrimile.

Aşteptăm să mergem să luăm acasă Căselu' şi sperăm să fie totul cît se poate de bine cît se poate de repede. Eu o să stau acasă cu ea pînă joi (se potriveşte, că-s în urmă cu munca pentru universitate), vineri stă P. Pînă atunci mai auziţi de noi.

Daţi mai departe cu energiile pozitive please!!!

4 comments:

  1. uf, uite, trimitem in continuare gud vaibz! si ia iesi mataluta din butoi, te rog!

    ReplyDelete
  2. Da, da, pumnii stransi si unde pozitive si de la noi(eu, P, Cedri si Mishka). O sa fie bine, Vio, sa faci un efort sa nu fii trista(cat poti), sa-i transmiti starea de bine.

    Stiu ca nu e treaba mea, mai ales ca nu sunt Vet, dar nu cred ca era o idee buna sa o lasi cu chestia aia acolo. Si eu as fi operat-o daca eram in locul vostru.
    Si daca stati cu ea acasa o saptamana va fi super si nici n-o sa simta atat de tare nevoia sa iasa, daca are atentie. Curaj! Pupam pe botic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc mult, Cora_!
      Căselu' e puternică! :>

      Delete