Wednesday, February 19, 2014

Una semi-alba, una gri-maronie

Eleo.
Io zic ca ieri fu bine (Rut, Biblie). Adica o fo usor, putin si - am zis usor? Si nu zic asta finca tocisem de-mi sarisera capacele, finca nu e cazul.

Despre azi, uel, habar nu am. Adica a fost ceva de tradus din ebraica 9, la care am cam festelit-o. Nici nu invatasem mare lucru, dar nici nu mi-ar fi folosit realmente azi la ceva. În timpul semestrului am tratat cam doua teme, una era cu chematul la oaste pentru evreii ultra-ortodocsi, alta era cu valul de frig din Israel.
Iar textul de azi a fost despre niste elevi care au aruncat cu mîncare ca niste copii ce se afla. Mai multe nu va pot spune, ca n-am înteles mare lucru din text. O sa va anuntez aici cînd ne da raspunsurle.

N-am mai prestat pe net, adica am citit comenturile voastre, dar de pe super desteptul meu telefon, de pe care nu am reusit sa ma loghez pe blog si mai bine asa. :)

Multumesc totusi foarte foarte fierbinte pentru pumnii tinuti, urmatoarea ocazie: 28 februarie, vineri, 10:15 - 12:00.

Luati, ca-i la oferta! :)

Bye-bye! (Acu´ ma fac ca si muncesc putin.) :-)

7 comments:

  1. Tot ai inteles ceva, asa ca zic io ca-i bine. Tinem pumnii in continuare!
    P.S. nici io nu ma pot loga pe blog de pe destept :(

    ReplyDelete
  2. "ceva" a înteles cu siguranta toata lumea. :)

    senks senks!

    hihi, nici macar pe blogridar nu pot, asa ca m-am nervat si am sters aplicatia, mama ei de treaba! :D feedly a mers marvalaz pina la primul apdeit, apoi s-a dus pe copca. iar the old reader, ala a fost cu logatu, am dat sa-m recoverez parola, m-a dus pe sait, acolo a mers, in aplicatie imi dadea ca parola e cu virgula. si am incercat de mai multe ori.
    tehnica asta domle! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap, si mie-mi zice ca nu-i parola buna, desi, in mod evident,. e

      Delete
  3. hai ca ai trecut si astea!
    Pana le 28 febr mai ai cacalau sa inveti. Sper ca nu te lasi, studenteste, pe ultimile 2 zile.

    ReplyDelete
  4. vai nu, sigur nu ma las pe untimele doo zile, caci am materie c*calaul pardon! e cel mai naspa egzamen, cel mai greu, alei alei alei.

    am de tradus niste super chestii urîte si de învatat ca la 200 de paj dintr-o carte fff detaliata si f greu de digerat. :( ayayay!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Deci în medie a fost bine. Felicitari!
    Si bafta mai departe!

    ReplyDelete
  6. Hihi, Dan, mersi! :)) Sa fie! Am nevoieeeee! :)

    ReplyDelete