Monday, April 14, 2014

Semestrul de vara începe în mare tromba

Salutare!
Ieri am aflat ca din cei 8 care am/au facut cursul de ebraica rabinica, doar 3 au trecut examenul din prima. Întîmplator, (ai min it!!!) cei care au fost si la seminar au luat examenul.
La restanta s-au prezentat doar 3 candidati, care au picat din nou. Asadar, semestrul asta facem cursul în 3. O gioi!!
 ****
Si la primul curs de literatura franceza de azi a fost spectaculos: pîna pe 5 12 mai trebuiae sa citim trei carti, din care o sa dam test!!!!!!!!! (Profesoara s-a lasat înduplecata sa ne mai lase o saptamîna timp!!!) Tre sa raspundem corect macar la jumatate din întrebari daca vrem sa mai participam la acest curs.
Ayayay!!! (Inutil sa reamintesc ca sînt a slow reader.)

Apoi tre´ sa prezentam ceva, lucru în echipa, marvalaz.

Si la final scriem faimoasa tema acasa, de aproximativ 16-17 pagini. Olé!!!!
****
Am 12 (ez in 10+2) cursuri semestrul asta. Si ma tem ca fiecare profesor îsi imagineaza ca noi n-avem decît un curs pe semestru. Hai doua. Ayayay.

Papa, acum sînt pe ogor, probabil mai auziti de mine în sesiune.

17 comments:

  1. hai bafta.
    Ce carti nu ai timp sa le citesti, uita-te la film. Sau distribuie pe la prieteni si iti facem un rezumat.
    Eu iti explic ceva din word: cum sa scrii o tema de 16-17 pagini cu fonturi de 22 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, Arakelian,
      îs bătute în cuie fonturile cu care trebuie să scriem, mărime, spaţii, margină etc. Ca la nemţi!!!

      Delete
  2. Ce carti tre' sa citesti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adi,
      e o listă măricică, adică mă rog or fi fo 10 titluri, am auzit doar de Duras, Nothomb şi Beigbeder. :-)))

      Le terme « autofiction », créé dans les années 1970 par le romancier et critique littéraire Serge Doubrovsky, se réfère à un type de textes qui, en raison d'éléments intra- et paratextuels, ne peut être rangé ni dans le genre de l'autobiographie, ni dans celui du roman: des textes dans lesquels un « je », qui porte le même nom que l'auteur, se met à nu en révélant des détails intimes de sa vie privée. C'est le cas des textes à scandale de Christine Angot (L'Inceste) ou d'Hervé Guibert (À l'ami qui ne m'a pas sauvé la vie). Dans ce cours, on examinera l'autofiction comme un phénomène emblématique de la société médiatique postmoderne. L'autofiction sera donc considérée comme une mise en scène de soi qui prend appui sur différents médias (livre, télévision, internet) ainsi que sur des stratégies médiatiques. On s'interrogera sur la relation entre l'emploi stratégique des possibilités postmodernes de la mise en scène de soi-même et la critique des médias qui revient régulièrement dans les textes autofictionnels.
      Les textes : Serge Doubrovsky, Le livre brisé, Christine Angot, L'Inceste, Quitter la ville, Hervé Guibert, À l'ami qui ne m'a pas sauvé la vie, Frédéric Beigbeder, Windows on the world.

      Delete
  3. Dacă nu-s ceva megaplictiseli cărțile alea, ar trebui să meargă trei într-o lună.

    Cum adică test? Vă-ntreabă ce s-a-ntîmplat în carte sau vrea analiză literară sau cum?

    ReplyDelete
    Replies
    1. LP,
      da' pe lîngă cele trei cărţi, mai am de citit niţică teorie tot pentru cursul ăsta. Plus că toţi profii ceilalţi se vor comporta ca şi tanti asta, de parcă am fi doar eu şi ei/fiecare din ei pe lume. A, mai tradu tu un capitol pînă săptămîna viitoare şi mai citeşte şi un capitol din aia şi mai fă şi ailaltă alelei.
      Oricum la cursul de franceză au cam căzut multe plombe cînd am auzit condiţiile vitrege. Ce drăguţ că profa a zis că-şi dă seama că-i mult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      O să-ţi pot spune ce întreabă după ce dau testul. Este profa la care am luat 3 la examen în vară. :)

      Delete
    2. Ioi, deci eu trăiam cu impresia că 3 ai luat la ceva de ebraică.

      Vai, ce profă nebună! Păi cum să fie cel mai greu examen la franceză?!

      Delete
  4. Noroc că-s la alegere cărţile. M-am uitat aşa oleacă la mărimile lor, că iniţial pe planul orelor scria test şi Serge ăla cu Le livre brise, care are 600 paj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Da' am ginit vreo două sub 200. Mda. Doar că n-am găsit nimic de cumpărat, am umblat azi ca zuzinha prin tîrg degeaba. Netul mă paşte, de la biblio nu prea vreau. Şi cu sărbătorile care vin, o să dureze livrarea. :-s

    Eniuei. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

    ReplyDelete
  5. am 5 Nothoambe în bibliotecă, da' binenţeles că nu-s pe listă!!!!!!!! (din care doo an franse!)

    ReplyDelete
  6. Am comandat acum de pe amazon.fr, amazon.de şi ebay.de Beigbeder, Windows on the world; Christine Angot, L'Inceste; Hervé Guibert, À l'ami qui ne m'a pas sauvé la vie. Toate la mînuţa a doa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper că le-ai ales pe cele mai subțirele. Și mai ușurele, să nu-ți urăști viața.

      Delete
  7. sa stitz ca io am lesinat, d-aia nu mai comentez. Vio, amintirile ma chinueeeeeeeeeeeeesccccccccccc :)))))))

    ReplyDelete
  8. Aduceţ sărurle, ţaţoooo!
    Da' ce ţ-a cauzat leşinu', Zazu?!?!?! :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. pai amintirile, nu zisai? din facultate! basca acuma am de scris un articol pe care il lalai de enshpe luni :)))))))))

      Delete
  9. Num fac nice o grije, vio, o s te descurci cantotdeauna.
    Dar asa e, viatza de scolar nu e usoara. Dar care viatza e usoara?
    Acu, c-am zis asa o intzelepciune platitudinoasa, ma duc la facut bagagiel, o s ma gindesc la tine in zilele urmetoare.

    ReplyDelete
  10. Vaiii, Viooo, te compatimesc pentru stufoshenie, eu mai mult de 3 cursuri nu poci pentru ca sa diger, am stomacu' sensibil. :)
    Coraj, bafta si ceai verde!

    ReplyDelete