Saturday, December 6, 2014

! ! ! * * * Căselu va fi operată luni la 17:00 * * * ! ! !

Cred că sîntem la sfîrşitul celea de-a treia săptămîni în care Căselu a mîncat foarte prost. De joi nu îi mai dau medicamentul clasic, am găsit undeva pe net că ar putea afecta pofta de mîncare.
Luni am împrumutat cîntarul digital al vecinului şi i-am pus în punguţe separate hrana pentru 7 zile.

Azi e sîmbătă şi noi sîntem în continuare la prima punguţă (foarte aproape de final, dar totuşi la prima) - în mod ideal trebuia să mănînce o punguţă pe zi...
Ea se străduieşte, stă lîngă crănţănele, dar nu mănîncă mai mult de cinci o dată, le scapă, le reculege şi apoi se plictiseşte şi pleacă. O înţeleg.
A mai mîncat/lins cîte un sosişor şi o să-i mai dau azi şi mîine.
De mîine seară intră în post pentru operaţie. Aş vrea să fie vreo diferenţă, dar cred că nu va protesta că ascundem mîncarea.

Azi am fost cu ea la stăpînă-sa, care i-a făcut o injecţie cu vitamine, mi-a fost ciudă că n-am fost mai devreme, cred că nu mi-a venit ideea şi pentru că am impresia că stăpîna şi doctoriţa la care mergem săptămînal se contrazic teribil şi mă cam deranjează aspectul.

Căselu a protestat foarte tare la prins şi băgat în geanta de transport. Ultimele x ori a funcţionat mult mai bine etapa asta a mersului la doctor. Evident, însoţită mereu de o mică vomă din cauza stresului.

Acum stăpînă-sa a decis că trebuie să încercăm să scoatem dintele cu infecţie (eu credeam că sînt mai mulţi, plus vreo rădăcină, cică nu, dar aşa, la prima vedere cum ar veni) şi că există nişte metode de anesteziere foarte mişto, de scurtă durată şi mă rog. Am foarte foarte mari emoţii.

Deocamdată vreau s-o văd pe Căselu trezită după operaţie şi apoi mai vedem.
Desigur apreciem teribil inundaţia de pozitiv vaibz din partea voastră!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulţumim!
Weekend plăcut!

5 comments:

  1. Si Tutu al meu e bolnavior de vreo cateva zile. Nu plange, nu are febra, insa e gales si nu mananca mai deloc si a slabit mult de e doar o mana de pisic :( Ma gandesc si eu ca poate fi avand vreun dinte bolnav, asa ca trebuie sa-mi fac timp sa-l duc la doctor.
    Ii tin pumnii micutei tale, sa treaca cu bine peste operatie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumim și multă sănătate și lui Țuțu! :*

      Delete
  2. Pumnii stransi, cu mult mult mult drag! Curaj, Casel mic!

    ReplyDelete