Saturday, February 14, 2015

Examen luni!

Yellow!
Sper că v-aţi notat luni 10-12 în calendar, că eu contez pe voi! Să nu ziceţi că v-am zis abia sîmbătă, că de fapt v-am zis de mai demult, ok? :) Situaţia e destul de tristuţă, da' deocamdată sînt optimistă. Dacă vă zic că am început să învăţ vinerea trecută, am 14 lecţii de toate, (weekendul trecut nu am avut chef de învăţat) şi acum sînt spre finalul lecţiei 8, vă daţi seama cam ce şanse am să trec prin toată materia, dacă merg în ritmul ăsta... Da' na, om trăi şi-om vedea. Pe lîngă lecţii mai avem nişte fragmente coranistice care mă pasionează mai mult de-o grămadă, pe care crecă pur şi simplu nu o să le traduc decît la modul: "El a spus: ............... lui şi ........ sa .......şi lor!" (am învăţat pronumele şi sînt în stare să le recunosc, chiar dacă nu recunosc substantivele, hehe. Nu mai ştiu dacă v-am mai zis părerea mea, da' e destul de faină araba aşa. Mă rog, nu pot s-o pronunţ de nicio culoare, da' examenul meu e scris, iuhu!

Revin cu noutăţi luni! Hepi velăntainzdeiiii! :D P. o serbează pe stadion cu iubirea vieţii lui, Eintracht Frankfurt! :D (întîmplător are bilet azi la meci... :D)

Paaaa!

6 comments:

  1. Mai bine pe stadion decat cu prunc vomitacios (ca io is cu cel mic, cel mare vrea numa' cu tati - luv!). Tu cu araba, macar ea-i de treaba si nu ravneste la ciocolata in forma de inima :)). Bafta luni!

    ReplyDelete
  2. Crecă I rocked, pipăl! Mersi mult! :)

    ReplyDelete
  3. creca poti sa ne zici acu si cat ai luat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @arakelian,
      I wish, fast durează 4-6 săptămîni pînă ne zic notele... Nu e ca la celelalte examene ale mele de pînă acum..

      Delete