Monday, February 29, 2016

O romanţă!

M-a lovit acum o amintire olfactivă trezită de numele unei formaţii. :)

Îmi plăcea mie tare mult de un tip şi ne mai întîlneam, povesteam cu ceasurile, dansam. Şi mirosea tipul ăsta într-un fel extraordinar, îl prindea parfumul pe care-l folosea cum n-am mai întîlnit nici pînă la el, nici de la el încolo. Nu eram totuşi atît de apropiaţi încît să-mi permit să-l întreb ce parfum foloseşte (acum mă minunez oare ce m-o fi reţinut, că de obicei am curaj, mai ales la o întrebare atît de hm inocentă!).

Aşa. Într-o zi a venit un coleg la serviciu dat cu acelaşi parfum. Funny story, îl şi chema ca pe tipul de mai sus. Pe el l-am întrebat ce foloseşte şi aşa am aflat şi data următoare cînd m-am văzut cu odoratul :)), i-am spus misterios "Deep Forest" şi el a înţeles.

(Acum văd pe net că nu se mai produce minunatul parfum.)

 

2 comments:

  1. Si ce romanta! Amazing video si nu numai. Merci, Vio. :)

    O poveste asemanatoare am si eu cu un parfum al unui fost de data asta. Ma duc cu mama in piata in ro intr-o dimineata, acum o suta de ani si langa noi apare un tip dat cu acelasi parfum din trecut. Acum ma gandesc ca trebuia sa se fi dat cu o tona, dar in fine...
    Ii fac semn maica-mii sa ma urmeze si il urmarim noi asa o vreme pe tanar pana ce miros parfumul cum trebuie, apoi ne intoarcem.
    Maica-mea era pe jos de ras, dar n-a comentat, m-a urmat cuminte. La sfarsit zice: bine ca ne-am intalnit cu baiatul asta la dus, ca daca aveam bagaj... :))))

    Sa stii c-am citit si restul posturilor, printre picaturi. Frumoasa excursie.

    ReplyDelete
  2. Cora_,
    iartă-mă, am uitat să-ţi mai răspund. :D Îţi mulţumesc acum. :):*

    ReplyDelete